Doktora Öğrencileri ve Doktora Sonrası Araştırmacılar için YTÜ Davutpaşa Kampüsünde Bulunan Yurtlarımıza Başvurular Hakkında

Doktora öğrencileri ve doktora sonrası araştırmacılar için Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsünde bulunan yurtlarımıza başvurular 20 Haziran 2022 tarihinde başlamıştır.

 

Başvurular, 20 Haziran 2022 - 25 Temmuz 2022 tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgelerin doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderilmesi ile yapılmaktadır.

 

Başvuru için İstenen Belgeler

1.      İkamet belgesi (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),

2.      Adli sicil kaydı (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),

3.      Yabancı uyruklu öğrenciler için emniyet makamlarından alacakları oturma izni belgesi ile pasaportunun tasdikli fotokopisi,

4.      Öğrenci Belgesi (Disiplin cezası durumunu gösteren belge-Öğrenciler için),

5.      Yurtta kalma gerekçesini içeren, danışmanından alınacak referans mektubu (doktora öğrencisi ve doktora sonrası araştırmacılar için)

6.      Akademik Özgeçmiş

7.      Doktora Sonrası Araştırmacı olduğuna dair ispatlayıcı belge (Araştırma-Planlama Rektör Yardımcılığı / Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge),

8.      Uluslararası iş birliği kapsamında yürütülen faaliyetlerde görev alan öğrenciler için görev aldıkları faaliyete dair Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge.

 

Başvuru Şekli

Başvuru belgelerinizi .zip/.rar dosyasında sıkıştırarak doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderiniz.

 

Başvuru Tarihleri

Başvuru Başlangıç: 20 Haziran 2022 Pazartesi

Başvuru Son Tarihi: 25 Temmuz 2022 Pazartesi (saat 23:59)

 

NOT: Başvuru belgelerinde hata eksik olmayan öğrenci ve araştırmacılarımız 7 iş günü içerisinde “başvurunuz tarafımıza ulaşmıştır” geri dönüşü alacaklardır. Geri dönüş almayan başvuru sahiplerinin belgelerini tekrar gözden geçirip göndermeleri gerekmektedir.