Doktora öğrencileri ve doktora sonrası araştırmacılar için Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsünde bulunan yurtlarımıza başvurular 10 Ocak 2022 tarihinde başlıyor.
Başvurular, 10-17 Ocak 2022 tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgelerin doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderilmesi ile yapılmaktadır.
Başvuru için İstenen Belgeler
1. İkamet belgesi (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),
2. Adli sicil kaydı (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),
3. Yabancı uyruklu öğrenciler için emniyet makamlarından alacakları oturma izni belgesi ile pasaportunun tasdikli fotokopisi,
4. Öğrenci Belgesi (Disiplin cezası durumunu gösteren belge-Öğrenciler için),
5. Yurtta kalma gerekçesini içeren, danışmanından alınacak referans mektubu (doktora öğrencisi ve doktora sonrası araştırmacılar için)
6. Akademik Özgeçmiş
7. Doktora Sonrası Araştırmacı olduğuna dair ispatlayıcı belge (Araştırma-Planlama Rektör Yardımcılığı / Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge),
8. Uluslararası iş birliği kapsamında yürütülen faaliyetlerde görev alan öğrenciler için görev aldıkları faaliyete dair Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge.
Başvuru Şekli
Başvuru belgelerinizi .zip/.rar dosyasında sıkıştırarak doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderiniz.
Başvuru Tarihleri
Başvuru Başlangıç: 10 Ocak 2022 Pazartesi
Başvuru Son Tarihi: 17 Ocak 2022 Pazartesi (saat 23:59)
NOT: Başvuru belgelerinde hata eksik olmayan öğrenci ve araştırmacılarımız 48 saat içinde “başvurunuz tarafımıza ulaşmıştır” geri dönüşü alacaklardır. Geri dönüş almayan başvuru sahiplerinin belgelerini tekrar gözden geçirip göndermeleri gerekmektedir.