2021-2022 Bahar Yarıyılı Ders Kayıtları Hakkında

Tüm lisansüstü öğrencilerimizin ders seçimlerini yaparken mutlaka "2021-2022 Bahar Dönemi Ders Kayıtlarında Dikkat Edilecek Konular" başlıklı bilgilendirme metnini dikkatlice okumaları gerekmektedir. İlgili bilgilendirme metni için Tıklayınız.

 

2021/2022 Akademik Yılı Bahar Döneminde lisansüstü dersler yüz yüze yapılacaktır.

 

Anabilim dallarımızın programlarına ait zorunlu/seçmeli ders bilgilerinin yer aldığı eğitim müfredatları (Güncelleme: 08.09.2022) için Tıklayınız.

Not: 01.02.2022 tarihli YTÜ Senato kararı ve 16.02.2022 tarihli Enstitü Yönetim Kurulu kararı ile yüksek lisans ve doktora seçmeli/zorunlu ders havuzları birleştirilmiş olup alınması gereken zorunlu ders sayısı eğitim müfredatları dosyalarında her bir anabilim dalı için ayrı ayrı olarak belirtilmiştir. 

 

Harç Ücreti ödeme takvimi içerisinde harç borcunu ödememiş olan öğrencilerimiz öğrencilik haklarından yararlanamayacaktır (Örneğin; Tez izleme ara raporu veremez, öğrenci belgesi alamaz, mazereti olsa bile kayıt dondurma ve izinli sayılma talep edemez, vb.). Harç ödeme takvimi dışında harç ücreti ödemesi yapılamaz.

 

Öğrenim ücretleri ile ilgili bilgilendirme için Tıklayınız. Harç ödemeleri ile ilgili soru ve sorunlarınız için harcbirimi@yildiz.edu.tr adresi ile iletişime geçebilirsiniz. Ders kayıt takvimi için Tıklayınız.

 

Yeni Kayıt Lisansüstü Öğrencilerimizin GSIS Kullanıcı Adı ve Şifreleri ve Kimlik Kartları hk.

2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi için kayıt yaptırmış olan lisansüstü öğrencilerimizin ders ekle-sil işlemlerini gerçekleştirmek için kullanacakları GSIS sistemi için kullanıcı adı ve şifreleri lisansustu.yildiz.edu.tr hesaplarında kayıtlı olan e-mail adreslerine gönderilecektir. Detaylı bilgi için lütfen Bilgi İşlem Daire Başkanlığının ilgili duyurularını (Tıklayınız) takip ediniz. Kullanıcı adı ve şifreleri ulaşmayan [Kullanıcı adı ve şifreleri ulaşmayan öğrencilerimizin Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile iletişime geçmeden önce Önemsiz (Spam/Junk/Diğer/Gereksiz) E-Posta Kutularını kontrol etmesi gerekmektedir.] ya da GSIS sistemine girişte sorun yaşayan öğrencilerimizin teknikdestek.yildiz.edu.tr adresine sorunlarını iletmeleri gerekmektedir. 

 

Not: Bazı eposta hesaplarında spam klasörü belirli aralıklarda silinmektedir. Bu  nedenle gelen epostayı normal posta hesabınıza almanız ve güvenli bir yere kaydetmeniz ileride sorun yaşamamanız konusunda yardımcı olacaktır.

 

Yeni kayıt yaptırmış olan öğrencilerimizin kimlik kartları basım işlemleri tamamlandıktan sonra E-Yıldız Şube Müdürlüğü tarafından Anabilim Dallarına iletilecektir.