Doktora Öğrencileri ve Doktora Sonrası Araştırmacılar için Yurt Başvuruları Başladı

Doktora öğrencileri ve doktora sonrası araştırmacılar için Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsünde bulunan yurtlarımıza başvurular 12 Temmuz 2023 tarihinde başlamıştır.

 

Başvurular, 12-24 Temmuz 2023 tarihleri arasında aşağıda belirtilen belgelerin doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderilmesi ile yapılmaktadır.

 

Başvuru için İstenen Belgeler

1. İkamet belgesi (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),

2. Adli sicil kaydı (e-devlet) (T.C. vatandaşları için),

3. Yabancı uyruklu öğrenciler için emniyet makamlarından alacakları oturma izni belgesi ile pasaportunun tasdikli fotokopisi,

4. Öğrenci Belgesi (Disiplin cezası durumunu gösteren belge-Öğrenciler için),

5. Yurtta kalma gerekçesini içeren, danışmanından alınacak referans mektubu (doktora öğrencisi ve doktora sonrası araştırmacılar için)

6. Akademik Özgeçmiş

7. Doktora Sonrası Araştırmacı olduğuna dair ispatlayıcı belge (Araştırma-Planlama Rektör Yardımcılığı / Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge),

8. Uluslararası iş birliği kapsamında yürütülen faaliyetlerde görev alan öğrenciler için görev aldıkları faaliyete dair Uluslararası Ofis’ten alınacak onaylı belge.

 

Başvuru Şekli

Başvuru belgelerinizi .zip/.rar dosyasında sıkıştırarak doktorayurt@yildiz.edu.tr e-posta adresine gönderiniz.

 

Başvuru Tarihleri

Başvuru Başlangıç: 12 Temmuz 2023 Çarşamba

Başvuru Bitiş: 24 Temmuz 2023 Pazartesi (saat 23:59)

 

NOT: Başvuru belgelerinde hata eksik olmayan öğrenci ve araştırmacılarımız 72 saat içinde “başvurunuz tarafımıza ulaşmıştır” geri bildirimi alacaklardır. Geri bildirim almayan başvuru sahiplerinin belgelerini tekrar gözden geçirip göndermeleri gerekmektedir.